sábado, 22 de marzo de 2008

La presó del rei de França

Partitura:
*
Ja partí el rei de França
un dilluns al de matí;
va partir per prendre Espanya
i els espanyols bé l'han pris.
Ja partí el rei de França
un dilluns al de matí.
*
Posant-lo en presó molt fosca
on no es coneix dia ni nit,
sinó per una finestra:
dóna alcamí de París.
Posant-lo en presó molt fosca
on no es coneix dia ni nit.
*
Treu el cap per la finestra
i un passatger veu venir;
- Passatger, bon passatger,
a França què es diu de mi?
-Treu el cap per la finestra
i un passatger veu venir.
*
- A París i a França deien:
"Nostre rei n'és mort o pris." -
- Passatger, retorna a França;
portaràs noves de mi.
A Paris i a França deien:
"Nostre re n'és mort o pris."-
*
- Diràs a la meva esposa
que em vingui a treure d'aquí;
si no hi ha prou diner a França
que vagin a Sant Denís.
Diràs a la meva esposa
que em vingui a treure d'aquí.
*
Que venguin la conxa d'or,
que es venguin la flor de lis;
si no hi ha prou diner en bossa
que vagin a Sant Patrís.
Que venguin la conxa d'or,
que es venguin la flor de lis.
SolM ReM SolM
SolM ReM SolM
SolM ReM Sol ReM
SolM ReM Sol ReM
SolM ReM SolM
SolM ReM SolM
(tònica i domiant)
*


4 comentarios:

Gatocion dijo...

Bones
Moltes gràcies per satisfer les meves curiositats musicals.

Núria i Espe dijo...

De res xic!

Rockat dijo...

Estic buscant la partitura del Solo del tren de mitja nit de Sau . Si algú sap on trobar-la li ho agrairia

Rockat dijo...

Fa temps que estem buscant partitures per vents de cansons catalanes i no en trobem ara especialment busquem la partitura del Solo de la Cansó de Sau " El tren de mitjanit"